Tjenis

DATUM: 2011-12-30 | TID: 17:05:01 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Tjenixen blixten.
Idag så var jag i forum typ 10 minuter om inte mindre
med moisen
och köpte lösögonfransar och lösnaglar..
Mycket löst.
Sen gick jag till McDonalds och köpte ett happy meal,
OCH FICK EN PONIHEST!!!!11
HIIHHI, en till fast större Twilight :)
( En sådan som jag visade imorse ),
fick isaks leksak efter att han hade köpt happy meal också,
det var PikachuuuU! :D
Lycklig brud är jag japp. :)
Träffade william också, han tyckte typ jag var
konstig. Heh.
Men aja, glömde min kicks påse vid jarlaberg
så Moa, Isak och Wille fick hämta den...
hah :c

tack mina söt nissar! ♥




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0