Fredag och Lurdag

DATUM: 2011-12-10 | TID: 23:44:11 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Fredagen
Jag vaknar, går på toa,
nejdå.
Jo, egentligen som ni såg i min videoinlägg så skulle jag träffat Hanna, Hanna oliver ock leon. Men oliver fick inte gå ut för han hade vart en badboy, och leon skulle ut med hunden. HAHA nej vene,
Men vi chillade sönder först in my crib, sen gick vi ner och köpte tacos det tog typ 4 år, sen träffade vi henke och ad en snabbis, det va väl coszyyyy. längesen jag träffade ad nu, han har blivit snygg bara så alla vet.
vet att ingen läser så, huhuhhuhuhuuhuhuh.
Men ja, sen så gick vi hem för ad och henrik skulle hem..
så då så lagade vi maten, sen slängde vi den.
that's pretty much it.
Nej men vi åt maten och sen tittade vi på den japanska versionen av The Grudge.
Fyfan säger jag bara, med min TV och sorrund ljud..
fyfan i helvetets jälva skattkammare säger jag bara !
sådetså!
Men sen så vad gjorde vi mer?
vi tittade på telietubbies efteråt, hahaha det enda gulliga jag hade hemma..
förutom hitta nemo, men den är sorglig :/
Nej men orkade inte se den,
så det blev telietubbies!!1
Vid 23:00 drog hanna schröder hem
och hanna olsson slaggadeeeeeeeeee
det var faktiskt jävligt chill, vi skypade med isak och
hade det trevligt som fan
A-KASSA, A-KASSA
TAKTAKTAKTAK btw
Lurdag
Jo, jag vaknade men hanniso.
hon hade skrikit i sömnen, den lilla filuren <3
älskar henne lite endo
Men iallfall, hon gjorde sig iordning och drog.
då satt jag foreveralone i min seng,
och då drog jag till stan med min mor,
köpte julklappar,
tittade på breaking dawn.
ALLA SOM SÄGER ATT MAN GRÅTER AV FILMEN,
BULLSHIIIIIT!
Blev inte ens tårögd och fattar inte folk
som blir.
Men det var en så sjuuuuuuukt
söt kille på bion?!
helt sjuksjuktsjuuukt.
Dog lite när jag såg honom hihhihihi.
fast han var jetekort, men han va söt endo
Men vid nio kom jag hem och drog till jenny,
klappade hennes iller,
tittade på skräckfilm med henne och martin,
sen drog jag hem vid elva tiden och nu sitter
jag här och skriver om mitt liv.
imorgon ska jag ha träning
sen dra till tor med jenny, linus, ja
venne vilka som kommer lul.
Aja, ni får ingen jävla puss och sånt
nöj er med hejdo.
fett cool jag är!!!

snabba hörlurar, glöm inte


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0