ente ruuuligt

DATUM: 2011-12-29 | TID: 10:06:13 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Tjeeenare bloggen!
Idag ska jag vara med Moa och antagligen någon mer,
som typ alltid. Det blir väl antagligen
Isak eller någon...
Men jaja, nog snackat.
På nyår kanske jag ska slagga hos moisen
med amanda också,
fyfan vad trevligt säger jag bara!
himmelskt liksom :')
Dom senaste dagarna har jag inte mått så bra,
har typ deppat sönder för att
aa.
Censor eller vad man nu ska skriva..
Ja, jag tittade på filmen " New Years Eve " på
bio, och då insåg jag typ hur ensam jag var...
Men nu är jag back on track! hihi
jag älskar dig lillebror,
bild av min syster! klicka här för att komma till hennes fotoblogg.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0