aha

DATUM: 2011-12-22 | TID: 16:19:03 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
hej bloggisen!
haha, ida.. vad i helvete? Bloggisen?
Nej men.
Jag skulle ju ha bloggpaus, men det blev tydligen inte så för när folk skriver " börja blogga ! " och " blogga " osv så blir man ju lite varm i hjärtat och känner att man kanske ska lyfta på röven och börja blogga igen.
Dessutom harj ag saknat det lite,
jag har haft uppehåll i typ 5 dagar men hah, big deal.
Idag så slutade jag vid halv 10, fick jullov idag ska niveta! (y)
Men iallafall, då sa jag hejdå till alla förutom mois och mickisen
som jag åkte till forum med. forum hängarN nummer 1 , hahahahahhahha.
Aha, men ja. Mickis behövde åka till Thailand efter typ en halvtimme-timme.
Kommer sakna henne som faan ska ni veta, min lilla sockeropp!
Men sen så gick jag och moa runt lite själva i forum,
jag köpte ett par svarta hängslen, ( ♥ ).
Sen träffade vi jonathan , ture, maja och massor med folk.
men moa och jag orkade itne vara så sociala.
Så vi gick, sen kom jonathaaaan igen.
Och efter ett tag när vi hade segat loss i nacak forum
åkte vi till samuel och alvin.
trevlig alvin är, hihi.
men ja. sen drog jonte, jag och moa till orminge centrooom
g som vi är.
och satt där i typ en halvtimme tills moisens buss kom.
då åkte hon, jontes buss hade redan kommit.
hon skulle rida.
den bruden rider, kan ni fatta det!?!?!?!!?
näe..
Men aaaaaaaa hejdå.
osminkad på bilden, hade bryten hand..
shit vilken tid jag levde i då..
Nej inte blont igen Ida.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0